fredag 18 maj 2012

bara pennkramp bara writers block





 jag vill bara ha solnedgång och hemmagång och kulutgång

26 år fyllda och två dagar är jag
gott nytt år lilla stora jag!

tju'sjunde
det isar 
lite i magen bara

och jag kommer bara ingenstans
med orden 
bara bara magont

och sen imorrn bara
besök
inget stort bara
nej nej
bara kul
bara lugnt
coolt
inget farligt
bara kul

bara bara jag får jobbet gjort nu bara
skriva hej då för oss och tack bara
och nyhetsbrev bara
och uppdatera hemsidan
bara

om ikväll 
bara kunde komma 
snarare
så kan jag glömma 
lite nerver om imorgon bara



om man kunde skylla pennkrampen på kramp i fingrarna bara


tänkte om jag bara 
skriver av mig lite 
här 
så släpper det 
kanske

så kommer orden bara

inget dött hopkok som det här känns som bara





och jag kan få solnedgång 
och hemmagång 
och födelsedagsutgång
och soluppgång



tack den snälle söte gode guden för alla de fina bilderna på internätet som man kan låna och titta på och inspireras av

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar