tisdag 8 maj 2012

jag var aldrig en samlare

snöat in lite på tåg denna afton
och upptäckt hur många tankeväckande läckra
 eller bara snygga
 bilder på tåg det finns

inte helkonstigt
suttit med planschen för vår på spåret kväll nu på torsdag
och helt ärligt
 är jag bara nöjdare och nöjdare för varje plansch jag gör

älskar det
och att leta bilder på tumblr och google
 samla på dem, titta på dem, njuta av dem

jag som aldrig samlade på frimärken
 eller kulor, bokmärken eller något annat att tala om
 inte på riktigt


nu samlar jag
 
 




 
 
 




på något vis 
känns det inte som att jag får fram
 vad jag kände när jag hittade bilderna

kanske finns en mening med det också
 men oavsett vilket
så måste ni kolla på det här:
där hittades bild nummer nio

alla bilder: google och tumblr






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar