fredag 25 maj 2012

killar, tunga tyngder och spik i foten känsla

vad jobbigt det är
med killar och allt 

di ställeh barah teh

fredag kväll och helg efter det.
just idag hatar jag att inte veta vad framtiden har framför mig



har en stor ångestklump i magen för att jag vet att tiden rinner ut och jag måste ta några beslut

vill inte

jag vill veta vad jag vill och vara säker

vart ska jag ta vägen!?!?!

känner inte alls för att åka hem
och jag känner mig inte alls klar med varken sydney eller australien

är en konstig känsla liksom.
helt enkelt som att jag inte kommer åka hem. känns helt overkligt att se mig själv i en skolbänk i höst.
lite oroande.
kanske bara för att jag gillar att veta vart jag ska än något annat
men oroande icke desto mindre

framtiden känns alldeles tom oavsett

e re inte lite så att jag helt enkelt bara måste följa den här magkänslan då
och se vad som händer
vart det bär

alternativet känns bara konstigt, som om det är någon annans historia, inte min
hur konstigt är inte det!


något att tänka på där

drar ett djupt andetag

in
ut


beslut alltså

in
ut

okej

ska ta tid för mig själv i helgen och göra slag i saken

jag måste hoppas på att det blir bra
måste lita på att det blir det
va re än blir

...

å så helgen.
är både pepp och opepp inför den
både pepp och opepp inför pojkvaskrar som stör i mitt lugna liv utan dem
absolut egentligen inte pepp alls för att blogga längre

nå och så, om man ändå är i opepp och klagan köret
så är min högerarm för använd
den värker och jag kan inte använda den bra, gör bara ont efter ett tag
och krampar
hände förra året. slutade använda på ett tag och det blev bättre
får se hur det blir nu

gaaaaah
känner mig extremt onyttig! inte mycket gjort idag
mest legat och gosat i soffan framför game of thrones, ätit engelsk frukost(brunch) och pussats

imorgon ska jag upp på gymmet dammit.
segt eller icke.
och så ska jag åstadkomma saker också





och sen så här är re också, bara för att utveckla:
medans Kristina känner helt starkt, helt otroligt starkt att hemma
hemma väntar alla möjliga ting
så känner jag inte alls så
jag känner mig bara

inte. klar.

och vad är jag för en kristen om jag inte gör vad instinkten/magkänslan/ledningen säger till mig
undrar jag

när det känns som att något väntar

img. google/facebook meme

1 kommentar:

  1. Följ magkänslan! Sätt dig och blunda en stund. Det kommer, det du ska göra. Kram!

    SvaraRadera