måndag 3 oktober 2011

saknad och poesi

hittade den här på min fina syster ysters facebooksida.
tänk. jag saknar dig så mycket att jag facebookstalkar dig lite! ;)


de där raderna lät ju nästan som den där enda Håkan Hellströmlåten jag står ut med, det där:


nu börjar riktig saknad efter kära vänner och nära infinna sig vet ni.

nu imorgon har jag varit här en månad och en vardag börjar infinna sig.

rutiner.
vanor.

insikten om att jag måste sova ordentligare och laga ordentlig mat. kroppen är så seg av att inte kunnat träna som den vill.

förbaskade sydneyvinter och konstiga nya baciller.



kan man sakna hösten, utan att samtidigt sluta förbanna den sydneysidiska våren som kan vara precis lika hemsk som vilken höst som helst?

när kommer värmen egentligen?
när kommer den??

jag fryser så in i märgen!






1 kommentar:

  1. :* :* :* Varma kramar kommer i alla fall här.

    <3

    SvaraRadera