söndag 25 december 2011

hög som ett hus - kan inte tro jag gjord'et

Saknar er i Sverige nu.
Klockan är tjugo över tre på natten här och vi slutade städa kyrkan o caféet vid 2 efter hela julaftonsmagnifikakalaset med julmat o glögg och hembakta lussebullar som vi gjort, janssons vi gjort, rödbetssallad vi gjort mm mm!

Och Kalle Anka o Karl Bertil Jonsson på storbild i kyrkan och sen världens mysigaste julaftonsmässa praktiskt taget under den stöörsta gran jag sett, och jag kan banne mig inte luska ut hur de ens lyckades få in den i kyrkan - let alone hur de ska få UT den!





Och banne mig om jag inte måste berätta det här, så glad jag är.

Jag. Har sjungit. På riktigt. Inför folk. Publik. På julafton. I kyrkan.
Och det gick bra.
Det verkade gå riktigt. Riktigt. bra.

Jag mår så bra. Vilken kick. Det har tagit mig tills nu att våga.

Blev så glad så glad så GLAD och jag känner bara Yyyyyyyesss! Igen!

GOD JUL alla underbara.
Imorgon ska vi titta på Kalle o K-B o öppna paket. Ligga vid poolen och ha vår sällskapsresanfest vi ska ha imorrn.
Och på det.
Ljuuuuvliga leeedighet. <3

pics: 1 mine, 2-3 tumblrs/googles

3 kommentarer:

  1. ...Du gjore det, igen..och igen,,<3...

    SvaraRadera
  2. :-) <3 <3 <3 !!!

    SvaraRadera
  3. Så roligt att höra att du sjungit, är nöjd och att det gick bra!!!! Precis som jag trodde det skulle gå. Måste säga att du är saknad här med! Jag ska till Bromölla den 29 och det kommer bli helt annorlunda utan dig i år!!
    Solskutt och kramar!

    SvaraRadera