torsdag 15 december 2011

vill bara ta din hammare ifrån dig och göra något man inte får på ditt lilla huvud

vem i ... sätter igång och bankar med all sin kraft med en metallhammare på en plåtlåda klockan 7.15 på morgonen.
mitt i en storstad.

H-U-R tänkte du?!

orkade inte ge utlopp för mina inre aggressioner och kasta något hårt på honom från balkongen. utan jag gick och la mig igen.

men jag har bara en sak att säga.

...då fick vi det ur systemet!

grymt go kväll igår. sjukt skönt folk på café svensson.
efter stängning drog vi till darling harbour och tjötade i flera timmar inpå långa natten.
lite samma folk som jag hängde med i måndags - and boy have I got to tell you about Monday - får bli en annan gång dock.

dags att klä sig fint nu när kaffet skjutits ut i blodet tillräckligt!
julpysselskväll i vår lägenhet, torsdagscafé och innan dess vara bröllopsvittne (fjärde gången här i Sydney) och planera inför julpysslet.

har tusen foton och stories att ladda upp åt er.
och inte lika många lediga stunder...

är en sådan sällskapsreseklyscha. "har de svenskt kaffe på hotellet?"
längtar efter min älskade löfbergs lila serenad!

my pic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar