torsdag 5 april 2012

"jag kan lura dig vart jag vill"

på facebook cirkulerar just nu världens mest ambitiösa aprilskämt
och jag bara måste dela med mig av det... 

läs noga

 kommentaren från killen i brevet som lagt upp det på facebook:

HAHA Jag blev lurad med världens bästa Aprilskämt!
Med tankar som hur jag omöjligt kan vara smittat, cyklade jag idag till Akademiska och såg fram emot alla mäns dröm: att få sin prostata undersökt. Seems legit.
Receptionisten kunde inte hitta "Proktologiska avdelnigen". Efter att ha snurrat runt mellan Urologen och Venorologen, fått hjälp av flera flera sköterskor och läkare som analyserat kallelsen kom följande fram:
1. Vissa stämplar som skall finnas på kallelsen saknades.
2. När man ringde numret till Proktologiska avd. kom man till Anticimex.
3. Läkare Theodor Morell fanns inte på Akademiska. Däremot var Theodor Morell Adolf Hitlers livläkare.
Tack Anna Svensson och Josefin Jansson för detta fantastiska skämt! Ni är grymma
Well.
Well, well-- 
Well.

Och som alltid när man börjar diskutera aprilskämt  - får jag genast tips (tack V) om två till smått otroliga grejer...


underbart...
och så från kära BBC:


bara så vi vet.
trygg feeling...


1 kommentar: