måndag 2 april 2012

försummade stunder: mellan jul och nyår - kapitel ett

I have come to this conclusion

att eftersom jag inte har något mer att säga, annat än det vanliga bla-bla-bla när känslorna river och vardagen är halvbra, så ska jag visa er med bilder istället.

de mer än halvbra stunderna
de försummade stunderna
de som ni inte har någon aning om
de som faktiskt handlar om annat än killar, hemlängtan/inte hemlängtan, framtid/baktid, himmel/helvete och allt det där andra som jag fått ur mig i mängder.

början
nytt år
ny världsdel
nya människor, nya tankar, nya löften

en del gamla vänner också tack och lov

kommer en försummade stunder var eller varannan dag härifrån för att sprida ut det lite

har jag lagt upp bilder som ni inte vill ha uppe - säg bara till så tar jag bort dem, tar för lång tid att göra det nu innan, vill ha detta gjort så jag kan knatta vidare med hittan o dittan. men förlåt om jag gör något ni inte vill. som sagt. bara säg till.

(och som ni alla självklart vet ... börjar det nya året vid advent/jul om man e en kristen jäkel som en annan)


jetlag anyone?
















/smultronställe i Sydney
South Head
med smultronmänniskor på besök hemifrån



--- fler stunder kommer ---

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar