lördag 28 juli 2012

complete disorientation och fredagsspyor

helt förvirrad
nätan totalt disorienterd
absolut noll känsla för tid
hur lång tid jag sov på Beckas och Mathias säng
hur lång tid mellan försöken att vakna
eller vad som hände under tiden

är visserligen väldigt säker på att de kollade Grey's Anatomy som de sa
men förvirringen kvarstår

känner mig helt drogad och Becka fick förklara tre gånger tror jag, hr jag skulle åka ner i hissen och komma ut

visste knappt vd jag hette på vägen hem och det var intw förrän jag kom ut från deras och vr halvvägs hem som hag insåg att det är fredag och därför som så många finklädda skostolpade mansledda flickor i kortkort var ute bland kostymklädda män och spyor låg i gathörnen
faktiskt först gången jag fysiskt sett någon fyllespy här i staden (främlingar på gatan)
den asiatiske kostymsnubben i sällskapet med fler illamående utanför world square - byggnaden på Goulburn.

klockn är inte ens tolv
man kunde trott de var tonåringar

läkarsekreterar-sjuksköterskemammade Becka förklarade för mig att kroppen kunde vara i schock av dagens olyckshändelser och att det i samband med gårdagskvällens sena men trevliga tjejsamkväm på The Winery med Barbara och Johanna kunde vara anledningen till trötthet och allt det andra

men nu är jag iaf hemma i min egen säng
åh herregud vad skönt det var att sova lite hos dem, i deras mysiga säng, bland deras gosiga själv
sa det lilla sällskpsdjuret Olivia

DISASTERCOUNT TODAY
  1. GLAS STUDSAR AV BRICKA, STUDSAR PÅ MATTA - PUH - STUDSAR MOT DÖRR - OHNEJ - GÅR I TUSEN BITAR
  2. HALKAR PÅ BORTTAPPAD AVOKADO - HUPP - LYCKAS FÅ BALANS UTAN ATT TRILLA ELLER TAPPA DISKBRICKA, STRÄCKER RYGGMUSKEL - CRAP -
  3. LÖKSOPPA ATTACKERAR VÄLMENANDE CAFÉATTENDANT SOM FYLLER T/A KOPP FÖR HÖGT, BYTER RIKTNING PÅ KOPP FÖR ATT INTE SPILLA PÅ RENA BESTICK, RYCKER TILL AV ÖVERSKVALP - *******! - SKVALPAR ÖVER ÄNNU MER ÖVER HELA HANDEN
RESULTAT : RESTEN AV SOLIGA DAGEN SOM SKULLE VARIT LEDIG, DÄREFTER EFTERMIDDAGEN SOM TÄNKTES TILLBRINGAS I MANLY - KAPUTT -
OLYCKSFORMULÄR, DOKTORSBESÖK, PAPPERSARBETE, DUMHETSKÄNSLA

DESORIENTATION
TIDSFÖRVIRRING
FYSISK OCH PSYSKISK TRÖTTHET
FYSISKT OCH PSYKISKT ILLAMÅENDE


visa mig till min säng. nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar