måndag 9 juli 2012

hatet börjar smyga sig på

jag börjar hata den här bloggen
ifrågasätta den
vad jag gör med den
tröttnat på gamla hjulspår

den känns fadd i munnen

vill
tror jag
egentligen mest lägga upp mina egna bilder
men så gör jag aldrig det
orkar inte gå igenom alla tusen mappar
komemr inte ihåg var just det jag tog då ligger
fastnar på vägen
hinner inte klart
och skiter i alltihopa
för den plötsligt handlade om något annat än vad jag hade tänkt när jag började skriva

börjar känna
att less is more
och ni kommer nog inte få så mycket uppdateringar
jag vet inte ens om jag vill att ni ska veta vad jag gör

fönstret mot hemlandet har blivit ett fängelse

my pic

1 kommentar:

  1. Hmmm... Jag förstår dig men kommer känna en stor saknad om du slutar skriva. Trots att det inte är "dina" bilder så äger du dem ändå i din text. Det är inte bilderna i sig som berättar en historia, det är sammanhanget.
    Hoppas du inte ger upp, gillar att läsa om dina tankar och funderingar.

    SvaraRadera