söndag 15 juli 2012

enough is enough is enough

NEJ NU ÄR JAG TRÖTT PÅ DET HÄR

på att känna mig underlägsen och ha mitt humör bero på någon annan

***** på det! 
nu går jag och gör något nytt med mig själv
bryter en trend

jag är jag (och jag är bra - heja heja heja) sniglarna från Bortspolad/Flushed away glider förbi med pompoms och en peppig sång här i kloaken

och det är jag oavsett vad någon osnuten liten tönt gör eller inte gör
både igår och idag och imorgon

OCH JAG BEHÖVER FÖRÄNDRING!

 månne något sånt här?






det hände sig en gång - här i sydney - att det vankades maskerad med några goa grabbar
en svensk och en tysk och ett födelsedagsbarn (Johnny Depp) till exempel
och jag var skotsk för en kväll
och förevigade det på damrummet


TID: 21.49
TIDSZON: SYDNEYSIDE
MÅL: COLES HÅRFÄRGNINGSGÅNG
RESULTAT: TOTALT OPLANERAT FASTÄN INTE HELT OINSPIRERAT

- I'LL LET YOU KNOW



EDIT:


and to You I say; Gooday - Fez

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar