torsdag 26 juli 2012

alla frågar om jag är o-glad

äntligen har luggen växt ut lite. så man åtminstone kan ha den nere om man "accesoerar"
har väl det där normala "gjort slut - beteendet" och vill färga håret, byta coiffure, ändra om mig
varför gör vi sådär?


flapper dictionary att kolla in: http://oldhollywoodglamour.blogspot.com.au/2011/04/flapper-dictionary.html

jag som trott att det inte syns alls på mig att något saknas
idag fick jag höra av både kunderna som jag ler mot och indiske kocken i köket att jag inte såg glad ut
kanske sprudlande personlighets-syndromet
när man har dagar när man är som de flesta andra tror folk att man är nere
eller så är det bara så att det syns mer än det känns att det syns

flapper-Olivia som till och med hade klätt upp sig ordentligt för jobbet idag
jag får väl dra en liten charleston i bussen på väg till Waterloo imorrn
tutorial strax nedan


men helt ärligt

hjärtat är inte i det

vill hem och ha ett hem

2 kommentarer:

  1. Tycker du ska köra på rött :D Kram

    SvaraRadera
  2. ;) stått o fingrat på paketen varenda coles-besök i ett par veckor här - går liksom mot brunt efter första minutrarna istället, feghet eller vishet I don't know
    en kan ju göra båda

    kram!

    SvaraRadera