tisdag 8 november 2011

äntligen lite frisk luft och berg


dagens engelska term:
error judgement - att strypa föraren

















en dag i Blue Mountains - inte helt fel.

Hit vill jag igen. Trots att jag under hela ned- och uppstigningen de 900 eller så svindlande trappstegen ner till dalen fick frågan "Who's idea was this again?"... :P
Typiskt otränade (host host..) och ofriluftsiga människor man hade med sig alltså.. ;) Utom Mella såklart, fina Mella, vår honorary swede och tillika idrottslärare to be som är tysk av börden men svensk i sitt hjärta.

Kändes skönt att ut och röra på sig igen! Kommer nog aldrig bli vuxen.. Satt och lekte gul bil med Tom som körde hela vägen dit och hem, och senaste dagarna har jag tagit ut min överblivna tävlingslystnad i leken på stackars Kristina som senast imorse på väg till jobbet fick ett "GUL BIL" på armen...

Kvällen var nog en av de mysigaste sen vi kom hit, jag som trivs som allra bäst i stora sköna middagssällskap hos vänner och släktingar. Spontant inbjudna på middag hos Toms halvsvenska goa utökade familj i våra härliga inte alls totalsvettiga "vandringskläder" kände vi oss nästan som hemma, solbrända snurriga hjärnor till trots.

Grymma Kings of Leon kvällen innan. Och så det här.
Var nog precis vad jag behövde. En hel dag med bästa sällskapet, inga krav och ingen stress bara skönt väder, vacker utsikt, underbar motion, frisk luft och många många skratt..
Life felt so good. I could have stayed in that bubble. 

Friheten. Härligheten.

pics: all mine

1 kommentar:

  1. Underbart! Vilka vackra bilder! Vill också dit!!! <3

    SvaraRadera