söndag 6 november 2011

how YOU doin...



detta bliver skrivet medelst endast en hand, oh kära läsare, då jag nyligen, på gränsen till nyss faktiskt, brände den andra på tekokaren i församlingshemmet och nu sitter med ett kallt glas vatten konstfärdigt tryckt mot brännsåret med samma hand. bara FYI.

till sak.

WA-HAOO!!

By Jove!! Tvingar de alla concierger på The Connaught gå igenom snygging-skola eller vadå?? Ser-i-öst! Åh jag vet allt att det där med snyggingskola nog är världen drygaste försök till skämt någonsin eller nära nog, men jag tycker allt att om man precis har fått sitt head all scrambled up by hormones shooting right up into space - så borde man bli förlåten!

fick mig precis en närmare titt på en av de som jobbar helgen, och oh my god varför hade man ingen aning om det?
wa-hao.

var ju knappt jag kunde prata med honom, som mina hormoner skrek på mig. sheisse.
well. antingen är det skitbra att jag vet så att jag är förberedd till nästa gång, eller så är det precis tvärtom för hormonerna kommer börja hoppa redan på vägen hem eller ner i hissen!

;) haha! livet e allt bra gutt ibland.

och vem var det egentligen som anställde detta gäng av ögongodis?? jag skulle vilja kyssa människans hand av tacksamhet...







pics: 1 + 3: googleismyfriend och 2: tyraelvira, 4: tumblr

1 kommentar: