torsdag 26 januari 2012

oh the minds of men

ibland.
jaaa.
alltså, ibland undrar man.

vad som pågår bakom pannbenen.

min lilla ironiska svarta associerande sida till humor kunde inte låta bli att spara denna lilla gem of a picture, för ett litet tag tillbaka sen.
och nu har jag en anledning att posta den.

killar ni är allt bra kul ibland.


hmm.

vem vet Johnny? vem vet.

inte för att det spelar någon roll nu.

men likt förbaskat är det rätt kul ibland. att bli påmind om. hur outgrundliga mäns hjärnor är, och hur de verkar glappa lite här och där.
kära någon vad jag låter bitter.
I promise you I'm not.

jag bara sitter här och filosoferar. funderar. undrar. över allt ifrån killar som vägrar ge upp och stirrar på en med stjärnor i blicken hur många gånger man än har förklarat att man inte vill ha något med dem att göra. scary stalker person you.
skiter i om du i vår korta bekantskap lyckats pejla den här bloggen och vad vet jag, sitter o googleöversätter hela skiten. du fattar säkert ändå inte att det är du.

hjälp vad jag känner mig bitchig. jag lovar. det tar ett tag innan jag kommer till den här nivån med folk.
jag lovar. jag är såhär av en anledning.
jag lovar. kristina vet hans namn om det skulle gå så långt.
sorry. svarta humorn igen.

till sådana som inte kan låta bli att höra av sig, dikussioner till trots.

jag bara undrar. varför. varför? vet du det själv?
inte för att jag vet om det spelar någon roll vad mig anbelangar.
det hela känns så way too messy för mig vid det här laget.
men fundera du lite på vad Depp, Johnny Depp, verkar säga om det hela.
för din egen skull.

jesus. too much drama. och ändå klagade jag på rastlöshet(aka boredom) alldeles nyss.





pics: googleismyfriendmyverybestfriend

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar