torsdag 5 januari 2012

screw it



jag är för trött, för seg, för arg, för ledsen, för avslagen, för off för att blogga.

jag pallar inte.

vill inte. som en liten fyraåring till sin mamma. kniper ihop läpparna och tjurigt vägrar, och egentligen vet jag inte varför. jag gillar ju att blogga. sitta här och filosofera och fundera och formulera. även de inläggen som bara stannar på min dator. leta bilder. ta egna bilder.

säsongen på jobbet har börjat igen. bara vanlig jobba efter semestern -ångest?
slut på tålamod för bullshit -ångest/ilska?

jaha. inte förstår jag människor i alla fall.

lyssnar på florence + the machine och tjurar.

undrar när jag ska få lite sötma i min tekopp. lite nektar.
och om jag kommer vilja slå Någon i magen när jag ser honom, skratta lättat åt att inte bry mig alls, eller svaja i knäna.

2 kommentarer:

  1. http://jonesochgiftet.blogg.se/2012/january/nye.html

    Är det så att det är du på bild tre Olivia? Vilket sammanträffande isådanafall ;) hoppas du får tillbaka inspirationen snart och att du har det suuper där borta!

    SvaraRadera
  2. haha! japp!! :) hur känner ni varann?

    SvaraRadera